Haber

15 Mart 2013 Cuma

KİES ile REHBER YEDEKLEME

Kies bir çok özelliğinin yanında rehber yedekleme hizmetiyle de kullanıcıların işini kolaylaştırıyor. Kies ile rehberinizi yedekleyerek numaralarınızın silinmesine karşı önlem alabilirsiniz. Üstelik bu işlem çok basit.

1.adım => Cihazınızın gerekli bağlantılarını yapın ve Kies'i açın. Orta alanın hemen üst kısmında bulunan sekmelerden "Yedekleme/Geri Yükleme" sekmesini tıklayın.

2.adım => Karışımıza gelen bu ekranda Kies bizden yedekleme yapmak istediğimiz bilgileri seçmemizi istiyor.

 3.adım => Rehberimizi yedeklemek istediğimiz için orta alanda bulunan seçeneklerden "Rehber" yazan alanın sol kısmındaki kutucuğu işaretliyoruz.Ve hemen sağ üst köşede bulunan "Yedekle" butonuna tıklıyoruz.

4.adım => Ve yedekleme işlemi başladı. Birkaç saniye süren bu işlem sonucunda rehberimiz yedeklenecektir.

**Bu işlem bitiminde rehberimizin yedeği
Belgeler / Samsung / Kies / Backup    klasörüne kaydedilecektir.

Yada yedekleme işleminin bir diğer yolunu kullanarak rehberinizi yedeklemek istediğiniz klasörü seçebilirsiniz.
Aşağıdaki adımları izleyerek diğer yolu deneyebilirsiniz.

1.adım => Cihazınızı bilgisayarınıza bağlayın ve ana ekranın gelmesini bekleyin. Bağlı cihazlar başlığı altında cihazınızın ismini göreceksiniz. Bende bu isim "10theboard" olarak görünüyor. Bu ismin hemen altında bulunan "Rehber" sekmesine tıklayalım.

2.adım => Karşımıza rehberimizde kayıtlı olan kişilerin bilgilerinin bulunduğu ekran gelecektir. Bu alanın hemen üst kısmında bulunan "Bilgisayara Kaydet" butonuna tıklayalım.

3.adım => Rehberimize bir isim verelim ve kaydetmek istediğimiz alanı belirtip "Kaydet" butonuna tıklayalım.

 ***Bilgisayarımıza kaydettiğimiz rehber ".spb" uzantılıdır. Bu uzantıyı değiştirmeyelim. Çünkü rehberimizi geri yüklemek istersek Kies rehberinizi bu uzantıdan tanıyacaktır.

Bir sonraki anlatımım yedeklenen rehberi cihaza nasıl geri yükleyebileceğimiz konusunda olacaktır.

5 yorum:

  1. merhaba ben galaxi 4 kullanıyorum,kies 3 ü yükledim fakat ekranda rehber yok,defalarca kaldırıp yükledim ama rehber yazmadıgı için yedekliyemiyorum..teşekkürler.

    YanıtlaSil
  2. ben de aynı sorunu yaşıyorum ve hiçbiryerde çözümünü bulamadım :(

    YanıtlaSil
  3. Merhaba bende yedekledim fakat sizin yaptığınız gibi rehberi kiesde göremiyorum 10theboard şeklinde rehberi nasıl görüntülediniz bilgi verirseniz sevinirim acilllll

    YanıtlaSil
  4. aynı sorun bende de var :S

    YanıtlaSil
  5. lütfen yazıya bunuda eklermisiniz: Yeni nesi cihazlarda S6-S7 vb. kies yerine smart switch kullanılabilir

    YanıtlaSil