Haber

5 Mart 2013 Salı

Samsung KİES KURULUMU



Bağlantıyı indirdiyseniz ilk olarak KİES logosuna çift tıklayıp kuruluma başlıyoruz.
 1.adım => Ekranın alt kısmında bulunan lisans koşullarını kabul ettiğimizi gösteren kutucuğu işaretliyoruz.Ve "İleri" butonu ile devam ediyoruz.
 
 2.adım => KİES, dosyalarını bilgisayarın çeşitli yerlerine aktarmaya başlayacaktır. Yükleme tamamlanana kadar bekleyin.

 3.adım => Bu sayfada KİES kurulum için gerekli olan bazı  uygulama yöneticilerini sizin tercihinize bırakıyor;
Birleşik Sürücü Kurulumu : Eğer cihazınızın sürücüsü indirdiğiniz KİES programının sürümünü desteklemiyor ise KİES cihazı tanımlayamaz.Bu yüzden kurulum sırasında yüklenmelidir.
Video Dönüştürme Codec'i : Cihazınız ile kaydettiğiniz videoların uzantısı bilgisayarınızda yüklü olan video oynatıcılar tarafından desteklenmiyor olabilir. Bu seçim bize kayıt yaptığımız uzantıyı çalıştıracak bir video oynatıcı kurmamızı sağlıyor.
KİES Air Message : Telefonunuz ile Kies arasındaki bağlantıyı uygun bir şekilde kurduğunuz zaman bilgisayar aracılığıyla yazdığınız mesajları telefon üzerinden alıcıya ulaştıran bir hizmettir.Fakat gelişmesi, geliştirilmesi gereken bir sistem olduğunu düşünüyorum.Bu yüzden kurulum yaparken yüklemeyeceğim.

 4.adım => KİES driverlarını yükleme işlemine devam ediyor. Bekliyoruz.

 5.adım => Biraz önce video kayıtları için yüklenmesine izin verdiğimiz "Codec" programının kurulumu için onay ekranı geldi. "I Agree" seçeneğine tıklayıp devam ediyoruz.

 6.adım => "Codec" kurulumuna devam ediyoruz. Orta kısımda "Codec" programının adı ve sürümü görünüyor.İşaretli olduğuna emin olalım ve "Next" butonu ile devam edelim.

 7.adım =>"Codec" programının yükleneceği alan varsayılan olarak belirtilmiş.Dilerseniz değişiklik yapabilirsiniz(Önerilmez)."Install" butonuna tıklayalım.

8.adım => "Codec" yükleme ekranı geldi. Sayfanın alt bölümünde "Completed" ifadesi belirince yükleme tamamlanmıştır."Close" butonu ile devam edelim.

9.adım => Ve KİES kurulumumuz tamamlandı. Ekranda gördüğünüz "Hafif Mod" ve "Normal Mod" ifadeleri KİES'in çalışma türünü seçmenize imkan verir.
Hafif Mod: Bu mod cihazlar arası veri aktarımı yapılacağı zaman KİES'in yedekleme güncelleme gibi sürücü hizmetlerini yüklemesini engeller.Yani kullanılmayacak hizmetlerini yüklemez.
Normal Mod: Bu modta ise KİES tüm özelliklerini kullanıcının hizmetine sunar.
"Son" butonuna tıklayalım.

KİES programımız açıldı.Yukarıdaki görünüm KİES Hafif Mod'a aittir.

Masaüstünüze gelen Samsung KİES iconu ile programı açarsanız yukarıdaki görüntüye sahip Normal Mod ile çalışabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder